Wat is de levertijd?

Producten die op voorraad zijn, worden indien mogelijk, binnen 1 werkdag verzonden. Indien dit niet lukt dan wordt u hiervan door middel van een e-mail op de hoogte gesteld. 

Dit geldt echter alleen indien u op werkdagen besteld. Op de volgende dagen versturen wij namelijk geen pakketten: zaterdag, zondag. Producten die niet voorradig zijn hebben een langere levertijd. De levertijd hiervan krijgt u via een email. Wij versturen alle pakketten wereldwijd met GLS . 

 

Kan ik een track en trace code van mijn zending ontvangen?

Ja, indien u een bestelling wordt verzonden, zullen wij u een GLS verzendbevestiging toezenden per email met daarin uw GLS pakketnummer. Hiermee kunt u via de website www.GLS.nl uw zending volgen en traceren. Zo kunt u online de bestelling blijven volgen.

 

Mijn onderdeel is kapot, hoe werkt het met reparaties en garantie?

U dient een brief toe te voegen met daarin uw naam, adres en telefoonnummer, een beschrijving

van de problemen en de aankoopdatum (i.v.m. garantie). Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk

contact met u opnemen om de reparatiemogelijkheden en/of kosten te bespreken. Afhalen na afspraak is ook mogelijk.